Укр. література:
13.05 — 15.05

стор.240—247 напам'ять «Чари ночі »

04.05— 08.05

Вороний, виразне читання поезії, «Блакитна Панна » напам'ять

21.04 —24.04

Опрацювати стор. 221—227 підручника, вивчити напам'ять останній монолог Мавки

15.04

Порівняльна характеристика образів Мавки й Килини (за « Лісовою піснею» ), можна у формі таблиці

06.04—11.04

Леся Українка «Лісова пісня», читати, уміти аналізувати.

01.04-06.04

Прочитати новелу «Момент» стор. 191—202, виконати завдання №1, 2, 3, 8 стор.204

21.03.20

Перевірка д/з за твором «Камінний хрест».

1. Опрацювати теоретичний матеріал стор. 169—177 підручника, написати есе на тему «Якими я бачу людей, які емігрували з України колись і сьогодні» (за новелою )

2. Який епізод твору кульмінаційний? Поясніть його.

Відповіді відправляти на пошту samisko.ev@gmail.com

Стефаник «Камінний хрест», читати, уміти аналізувати. В. Винниченко «Момент» стор. 179—204

Укр. мова:
13.05 — 15.05

&57, 58 утворити жіночі, чоловічі імена по батькові( Віталій,Захар,Євген, Вадим, Ілько, Лаврентій, Георгій, Кузьма, Тимофій, Корній, Сава, Микола ).

04.05— 08.05

&55-56, имена 20 однокласників поставити у кличній формі.

21.04 —24.04

&52, 53 стор. 166—169, визначити число, рід у словниковому диктанті

15.04

& 49, 50, 51, вправа 2 стор. 158

01.04-06.04

П.44—45 впр. №3, №4 ,№5 стор.140

П.46 впр. №4, №5 стор. 146

23.03.20

& 42 впр. 7стор.131 (закріплення правопису слів іншомовного походження )

& 43 с.132—134 опрацювати, вправа 3 стор. 134, 5 стор.135, 136

стор. 122—126, &42 стор.127—130. впр 2, впр.3, впр. 4 стор. 129

Для зворотного зв'язку:samisko.ev@gmail.com

Зарубіжна література:
05.05

Якщо не вдалося попрацювати на відеоконференції, Створіть звязне висловлювання, відповідаючи на наступні питання. Якою людиною здався вам поштар Амбруаз Флері? Чим він займається? Як це його характеризує? Що взагалі символізують повітряні змії? Як Людо познайомився з Лілу? Які почуття він зберіг під час війни? Чому вдавав з себе психічно хворого, коли містечко окуповували фашистські війська?

28.04

Якщо не вдалося попрацювати на уроці - відеоконференції, відповідаєте на питання 4-7, 11-12, 14,15 зі стор. 216 у вигляді зв'язного висловлювання. До наступного уроку потрібно прочитати повість Ромена Гарі "Повітряні змії".

21.04

Ті, хто не зміг бути на відеоконференції, відповідають на питання 1-6 зі стор. 203 у вигляді зв"язного висловлювання.

До наступного уроку всім прочитати драму-феєрію Моріса Метерлінка "Синій птах".

25.03

Опрацюйте статтю підручника зі стор. 166-169,виконайте завдання 9 зі стор. 170 (до 1 стор. в зошиті чи 0,5 стор. 12 шрифтом). Ознайомтесь з біографією Шарля Бодлера зі стор. 172-175, виконайте завдання 1,2,3, (об'єм відповіді на три запитання загалом такий же). Проаналізуйте вірш "Альбатрос", відповідаючи на питання 1-7 зі стор. 178, або створіть ілюстрацію чи інформаційний плакат за віршем. Чекаю ваших робіт. Адреса пошти juliacheiman@ukr.net. Фотографуйте сторінки зошита або надсилайте набраний текст, як тільки виконаєте якесь завдання.

wym-1585681620962

Діти, подивіться експрес-урок, це допоможе відповісти на питання.

17.03

Підготуватися до контрольного твору, вивчити вірш Верлена зі стор. 191, 192 на вибір. Прочитати драму Моріса Метерлінка "Синій птах".

Це завдання на весь карантин.

Рос. мова та література:
29.04

Прочитать главы второго тома "Войны и мира" : ч.2 гл. 11, ч.3 гл 1-3, 16-17, 22, ч.5 гл. 13, 19.

21.04-27.04

Ребята, если Вы не были на уроке или вам не нравится результат, ответьте, каким вы увидели Андрея Болконского в заданных на этот урок главах. Опирайтесь на текст, расскажите о вашем восприятии прочитанного.

01.04-03.04

Ребята, посмотрите ролик о Льве Толстом. Сделайте таблицу из 2 колонок. В одной запишите факты биографии (по фильму), в другой идеи Толстого, убеждения(по фильму). Если получится, выполните в вордовском документе. Легче проверить. wym-1585804781821

25.03

Ребята, здравствуйте!

Вы помните, что после изучения романа Достоевского "Подросток" мы должны написать сочинение - эссе. Предлагаю такие темы. 1.Случайное семейство (о семье главного героя романа и вашем понимании значения семьи в вашей жизни и человека вообще)

2. Мой дневник (О том, почему главный герой вёл дневник и что это в нем изменило. О том, ведёте ли Вы дневник и как это помогает в вашей жизни)

3. Я- подросток(О том, близки ли вам искания, надежды и разочарования главного героя)

4.Я и Достоевский (о вашем восприятии творчества Достоевского вообще и романа "Подросток" в частности. Можете сравнить два изученных нами романа в вашем восприятии.) Начинаем читать "Войну и мир". 1 том, 1 часть гл. 1-6, 8-9, 14, 21.

Будьте здоровыми!

Геометрія:

Сlassroom cdiiof5

Алгебра:

Сlassroom 6zby34o

Хімія:
wym-1584432587594
27.04

Історія України : Опрацювати параграф 34,письмово виконати завдання 2,5 на с. 245.

Всесвітня історія : Параграф 31, 32, письмово виконати завдання 11,3 на с.155.

Громадянська освіта : Опрацювати с.172-178, письмово виконати завдання 5,6 на с.178.

07.04

Історія України: #31. завд. 2, 4, 5 на с. 217.

Громадянська освіта: с.146-147 створити бізнес-план власного підприємства

23.03

Історія України: # 30, завд. 2, 3, 6.

Всесвітня історія: #25, 26, завд. 3, 15 на с. 119; завд. 7, 9 на с. 121.

Громадянська освіта: с.142-148 опрацювати, с.145,завдання 4, 5, 10, скласти бюджет своєї родини.

16.03

Всесвітня історія: № 24, завд. 4, 8, 15.

Історія України: Виконати ПР- с. 196, завд. 4

Громадянська освіта: с.126-141, завд.6, 11 на с.141, 1, 5, 12 на с.133.

Біологія:
08.05
Виды и причины мутаций.
wym-1588951777262
wym-1588963689044
wym-1588963731929
21.04
https://www.youtube.com/watch?v=1aRQVSJoYMo

Модификационная изменчивость. wym1587536009259

(выложено в вайбере)

Вкладення. Біологія, мінливість.docs (файл внизу страницы)

15.04

Вкладення. Биология. 10 класс. doc (файл розташований внизу сторінки)

07.04
Підготовка до ЗНО: wym-1586408577478

Вкладення. Біологія, 10 клас.docs (файл розташований внизу сторінки)

02.04

Вкладення. Биология. 10 класс.doc (файл розташований внизу сторінки)

Географія:
01.04-07.04

Перегляньте, відео в Ютубі: Бразилия. Интересные факты о Бразилии. (9:43)

$37, ст. 202 запит. 1, 4, 5. Виконати ПР №6

13.03

п. 34, 35 с.192 - запит 1, 3, 5 (письм.)

Фізика:
11.05-16.05
З завданнями працювати тільки на платформі Google Classroom

Пройдіть тест за вивченими ОК-47,48 https://forms.gle/wTh7P6Bhz85Paukp7

§ 24 вчити ОК-28,29. Завдання 221-225 розібрати (не надсилати) ∙

Задачі 239,241(стр 89), задачі 249,250(стр 92) виконати! Фото зошита прикріпити до завдання на платформі Google Classroom

Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=d7kNaCIw_-E

Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=_6RttLdm45Y

04.05-10.05

З завданнями працювати тільки на платформі Google Classroom

Контрольна робота «Пара. Рідини. Тверді тіла.» https://forms.gle/qtK5cUD4F6DmXemG8

§ 23 ОК-47,48 опрацювати, завдання 274-289 розібрати (не надсилати)

Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=qfof6hzhHfA

Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=euWK59BeMaM

27.04-03.05

З завданнями працювати тільки на платформі Google Classroom

Пройдіть тест за вивченими ОК-43-44 https://forms.gle/4krutWgN2fBzSp399

§ 30,31 ОК-45,46 опрацювати, завдання 263-269 розібрати (не надсилати)

Завдання 271,273 виконати. Фото зошита прикріпити до завдання на платформі Google Classroom

Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=j27q3hkUKFA

21.04-26.04

З завданнями працювати тільки на платформі Google Classroom

Пройдіть тест за вивченими ОК-41-42 https://forms.gle/NHAy3vnYuAjLmoZX7

§ 30,31 ОК 43,44 опрацювати, завдання 254-261 розібрати (не надсилати)

ЛР № 6 виконати! Фото зошита прикріпити до завдання на платформі Google Classroom

Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=ktQIoE0aCGU

Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=c6-qRmYDf54

16.04-20.04

З завданнями працювати тільки на платформі Google Classroom

Контрольна робота «ВЛАСТИВОСТІ ГАЗІВ. ІЗОПРОЦЕСИ» https://forms.gle/hU73AZofb3owDKK68

§ 27-29 ОК 40-42 опрацювати, завдання 253 (задачі 209-212) виконати! Фото зошита прикріпити до завдання на платформі

Google Classroom

Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=UVxkdNT-kZc

Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=kjJVrM1VLqQ

08.04-15.04

§ 21-22 ОК 39 опрацювати, завдання 227, с52-54, 230(СР і ДР) розібрати (коментарі до розв’язку деяких завдань вчитель пришле у Вайбер)

Завдання 214, 221 виконати, фото прислати на пошту вчителя

Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=N8RpIGy_6OA

Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=CKgaBHejsXE

З запитаннями звертатись на пошту innachepel83@gmail.com

Пройдіть тест за вивченими ОК 39 «Газові закони. Ізопроцеси» https://forms.gle/SjhNqSVrJPCbz7nq8

01.04

§ 19-20 ОК 36-38 опрацювати, завдання 209-224 розібрати (коментарі до розв’язку деяких завдань вчитель пришле у Вайбер)

Завдання 214, 221 виконати, фото прислати на пошту вчителя

Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=9llbXwQqABw (друга половина відео)

Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=lsY555FVh3I

Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=IjFjawJXZTY

Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=OVQvrcxTuCM

Відео до уроку https://www.youtube.com/watch?v=OUDQg771K9M

З запитаннями звертатись на пошту innachepel83@gmail.com

Пройдіть тест за вивченими ОК 36-38 «Основне рівняння МКТ. Температура - міра середньої кінетичної енергії» https://forms.gle/XmfUTEyYebAFSTps7

З запитаннями звертатись на пошту innachepel83@gmail.com

22.03.20

Опрацювати завдання 198-200. Пройти тестування з фізики за темою "МКТ. Характеристики речовини. (задачі)" до 23.03

Для проходження тестування перейдіть за посиланням:

wym-1584946840781

ОК 30-31 повт, § 18, 19, ОК 32-35, завдання 197-208

Відео до уроку:

wym-1584946275964

wym-1584946672915

Для зворотного зв'язку: innachepel83@gmail.com

Англ. мова (група Губанової І. І.)
13.05
1)Підготуватись до контроля говоріння на 20.05(повторити завдання за впр.9с.138

2)Повторити правила написання есе "за-та-проти",с.156-157

3)Написати есе за впр.9,с.157(до 20.05).

06.05

Скласти повідомлення (усно) за впр. 9.с. 138 підручника.

Завдання дано після конференції Zoom.

29.04

Завдання дано на конференції Zoom

Опрацювати матеріал на с.133

Написати лист,в 14 с.134.

13.04

Знайти інформацію за впр.10 с.117 та презентувати її.

Завдання дано на конференції Zoom.

02.04

Вислати презентацію

#5,с.108(прочитати)

#8, с.112(написати та вислати)

13.03

Presentation"The natural resources in my region".

Для зворотного зв'язку: Gubanovairina3008@ukr.net

11.05 -18.05 (група Галан Т.І.)

подготовиться к контролю говорения, видеоконф-я в Zoom.

04.05.- 11.05 (група Галан Т.І.)

уч -к с.138 упр9 (письм.рассказ сообщение), с. 135 -138 (просмотр), видеоконф-я в Zoom.

21.04 -27.04 (група Галан Т.І.)

Впр. 10 (презентация ) стр. 117, видеоконф -я в "Zoom"

13.04 - 20.04 (група Галан Т.І.)

Заповнити таблицю завд.4, с. 115(п), впр. 10 (п) с. 117.

02.04 (група Галан Т.І.)

cтор . 113 -115, впр. 3 (знати), 4 (читати, перевести)

Захист України:
07.05
wym-1589262778892
27.04

Зробити конспект § 21 та §22(Заходи безпеки при поводженні зі зброєю,спорядження магазина патронами).Відповідати на запитання до теми.

Переглянути відео Порядок неполной разборки и сборки АКМ https://www.youtube.com/watch?v=27HGeG1tDt0

"Курс воїна": Чотири правила поводження зі зброєю

https://www.youtube.com/watch?v=7GXcwgfOhn8&t=515s

Пройти тест «Вогнева підготовка» до 03.04 за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=898762

05.04

Конспект §18.»Бойові властивості та загальна будова автомата».

Відповідати на запитання до теми.

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=rzr3CcnhgwE&t=41s Автомат Калашникова

https://drive.google.com/drive/folders/1LxB426oWSZwzEocF7JhmHeYiu8cwr2yA Історія створення АК

Фізичне виховання:
21.04 (дівчата)
Тема. Футбол. wym-1587531809803
Тест. Узагальнення знань з фізичної культури.
wym-1587531854804
05.04

Виконувати вправи за комплексом. Переглянути презентацію з волейболу.

https://drive.google.com/file/d/1IOcSDkKGI99D1-q-i2FOz-a7l39v5-Nd/view

Фізична культура:
07.05 (хлопці)

wym-1589263437294

Кiлькiсть переглядiв: 1453

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.